IOW Webinar: How we re-introduced our enterprise social network

  • 16/02/2009 - 19/10/2020
  • 14:00 to 15:00
  • Online via Microsoft
Detta webinar är en del av IntraTeam Online Week. För att se hela programmet – klicka här.
Webinar description

This session will focus on Yammer as the Enterprise Social Network system at Phillips. Dennis Agusi will deep dive into how Phillips moved from Socialcast to Yammer. They transitioned the content, users and groups and had to help people understand how the new enterprise social network works. This has laid an excellent foundation resulting that Yammer is being used by the CEO as a strategic engagement tool (group name: ‘In conversation with Frans’). 

Key takeaways from this session:

  • How to leverage a crowdsource activity for change management  
  • How you can plan a crowdsourcing activity  
  • Do’s and don’ts for a crowdsourcing activity.  
  • How our CEO is using it as a strategic engagement tool  
  • Lessons learned from our CEO group. 

Webinar by Dennis Agusi, Director of Communication Channels, Philips

OBS! Detta webinar är på engelska
Priser och anmälan
Biljetter Före 26 september Efter 26 september
Enskilt webinar 480 kr 580 kr
Veckopaket – alla webinarer 1 980 kr 2 180 kr

Priser är i svenska kronor (SEK) och exklusive moms. Biljetter kan köpas via faktura eller med kortbetalning.

Du som är medlem i någon av IntraNätverks nätverksgrupper deltar gratis på hela IntraTeam Online Week!

SHARE[addtoany]
2020-10-1915:002020-10-1915:00Europe/London IOW Webinar: How we re-introduced our enterprise social network Online via Microsoft
save event to calendar
past event
0
Har du frågor?

Ring eller maila oss

Evenemang och nätverksträffar
Nätverksträff Online – Sju tankar för intranätarbetet
  • 28/05/2024
  • 09:00 to 11:00
  • Microsoft Teams
Nätverksträff i Stockholmsgruppen – navigering med AI hos ASSA ABLOY
  • 30/05/2024
  • 09:00 to 13:00
  • Klarabergsviadukten 90, 111 64 Stockholm